Wednesday 9 January 2013

gotong-royong mencantikkan bilik JQAF

assalamualaikum..

alhamdulilah..diberi kesempatan nak update blog nih..2 minggu sudah sesi persekolahan bermula.macam-macam perkara yang perlu dilakukan.tak terkira kerja yang datang selambak berlambak-lambak..wahh..kenapakah teruk betul ayat?? hihi. sengaja mengada-ngadakan ayat supaya kalian nampak bahawa kerja saya sememangnya banyak. ( macam saya sorang jerk keja banyak kan? =P )

baik..hari ni terasa betul nak update blog melukis pelangi ni sebab dah datang kesedaran secara tiba-tiba.ya..kesedaran datang secara tiba-tiba kerana blog ini adalah tanggungjawab saya dan saya juga bertanggungjawab ke atas markah blog ini.huhu.

dengan itu..ini lah update terbaru dari blog ini..

GOTONG-ROYONG MENCANTIKKAN BILIK JQAF







semangat tak ustaz dan ustazah ni semua? alhamdulilah..dapat rakan sekerja yang sangat rajin dan baik-baik belaka..mudah untuk bekerjasama.sebenarnya bilik JQAF dekat SK TMN EHSAN ni ada 4 buah bilik. campur dengan surau jadi 5 buah bilik yang perlu guru JQAF & guru pendidikan Islam perlu kemas dan cantikkan..dan kami guru JQAF & guru pendidikan Islam cuma berjumlah 9 orang..kadang tak sempat fikir bilik-bilik ni suma bila kerja sekolah selambak belambak-lambak..hehe. insyaAllah..semoga dipermudahkan semua urusan.AMIN...

No comments:

Post a Comment