Tuesday 1 January 2013

selamat memulakan sesi persekolahan

 assalamualaikum..

sejak blog ini wujud, belum pernah saya update secara serius.post yang ada sebelum ini juga hanya wujud kerana berada didalam kelas TMK..kesian blog ini..sudah berhabuk dan bersawang.huhu

sepatutnya sejak 2 hari lepas saya dah bercita-cita untuk upload segala gambar yang sempat saya snap sewaktu meeting di sekolah.sekolah saya meeting sangat banyak kot.bermula dari 26.12.12 hari tu kami sebagai guru harus pergi ke sekolah setiap hari.diulangi.setiap hari ya..huhu.tapi internet di rumah sangat slow.saya memerlukan masa yang amat lama untuk upload sekeping gambar.bila dah nak siap upload gambar,secara tiba-tiba internet disconnect.wuhuhu.saya menangis tak berlagu!

jadi post kali ni sebagai laporan untuk menyatakan bahawa sekolah saya sangat serius untuk memastikan kami guru-guru dapat menjalankan tugas dengan baik apabila menjelangnya 2013 nanti.

Ini adalah maklumat detail tentang perkara yang kami lakukan ketika datang sekolah setiap hari pada waktu cuti :

  • 26.12.12 (RABU) : LDP VLE FROG & Mesyuarat BKGS
  • 27.12.12 (KHAMIS) : Mesyuarat Agong Guru & LDP Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia
  • 28.12.12 (JUMAAT) : Mesyuarat Kurikulum,Kokurikulum & HEM
  • 29.12.12 (SABTU) : Pendaftaran Pelajar Tahun 1
  • 31.12.12 (ISNIN) : Mesyuarat Transisi Tahun 1 & Hantar RPH

 ~~ baik..ada tak sekolah kalian yang sedemikian rupa seperti sekolah saya? ^__^ ~~

gambar saya taknak upload..saya pasti akan migrain menunggu gambar di upload.makanya,tiada bukti yang dapat disertakan.mungkin next time saya akan complain pada maxis centre supaya pacakkan menara maxis betul-betul depan rumah saya.so,takkan ada masalah internet lagi.hehe


No comments:

Post a Comment