Sunday 20 January 2013

selamat ber'praktikum' !!

assalamualaikum...

tepat pukul 12 nanti, 21 januari menjelma..yes! demam praktikum bakal bermula. sebenarnya demam praktikum dah bermula lebih awal dari tarikh 21 januari..siap dengan migrain lagi..huhu. tapi harus la tempuh demi mencapai matlamat. 




ya..kengkawan saya sumanya hebat, dasyat dan terbaikkk...pasti boleh!! (semangat kemain..ni nak semangatkan diri sendiri sebenarnya..=P)


pelik tak pelik tengok saya sempat lagi update blog walaupon nervous berada di paras bahaya. ini hanyalah entri pendek. saya cuma nak wish selamat ber'praktikum' buat semua kengkawan. semoga kita berjaya menempuh praktikum ni dengan baik.. semoga pensyarah yang datang observe juga baik dan sudi membantu. harus doa pensyarah yang tak garang sebab sampai sekarang saya masih belum dapat apa-apa maklumat dari IPGBM..sedih..ok.ok.tak nak buang masa sebab sekarang masa dah macam emas..hehe. so, terimala ucapan ini..ikhlas dari saya buat kata sokongan dan dorongan..^__^






No comments:

Post a Comment